2016 Kawasaki Z1000SX

30.09.2015

Modelele din familia Z au o istorie lunga, primul model Z1 fiind lansat in anul 1972. De atunci si pana in prezent modelul a trecut printr-o multime de transformari, atat motorul cat si designul suferind modificari notabile. Apartinand aceleiasi familii, motocicleta Kawasaki Z1000SX 2016 are ca baza modelul Z1000, ambele versiuni avand cam aceeasi motorizare. Astfel, noua motocicleta vine cu un cadru carenat complet ce ofera o pozitie confortabila de condus, inaltimea seii fiind ceva mai mare fata de modelul standard Z1000. Alte caracteristici specifice ale acestui model sunt parbrizul reglabil pe 3 pozitii, rezervorul de capacitate mare si manerele ergonomice pentru pasageri. Pe partea electronica Kawasaki Z1000SX este echipata cu un sistem electronic de control al tractiunii KTRC (Kawasaki Traction Control) ce ofera riderului 3 moduri de condus in functie de conditiile terenului si preferintele fiecaruia. Aceasta functie poate fi totodata si dezactivata complet, tot la alegere. Modul 1 este pentru tractiune maxima in conditii de drum uscat, modul 2 pentru tractiune intermediara iar modul 3 pentru carosabil umed. Acest sistem vine cu 2 senzori plasati pe fiecare roata, astfel se poate monitoriza cu exactitate acceleratia, rotatiile motorului, ambreiajul si viteza. Pe langa acest sistem, motocicleta mai dispune si de functia Full Power, ce ofera 2 tipuri de setari : Full Power si Low Power. Modul Full Power este recomandat pentru un condus sportiv si agresiv, in timp ce modul Low Power limiteaza puterea motorului cu aproximativ 70-80%, fiind recomandat pentru oras sau carosabil umed. Kawasaki Z1000SX este animat de un motor cu 4 cilindri in linie ce are o capacitate de 1043cc si dezvolta 143cp la o turatie de 10.000 rpm si un cuplu maxim de 111Nm la 7.300rpm. Cutia de viteze este prevazuta cu 6 trepte iar transmisia finala este pe lant. In ceea ce priveste sistemul de suspensii, Z1000SX este asigurat pe fata de o furca inversata reglabila de 41mm, iar pe spate de un amortizor pe gaz cu reglaje pentru reincarcare si prereincarcare. Spre deosebire de alte modele, noua motocicleta are o masa centralizata datorita reproiectarii sistemului de evacuare dar si a suspensiei spate ce are amortizorul pozitionat orizontal. Sistemul de franare este asigurat pe fata de 2 discuri semi-flotant de tip petala cu diametrul de 300mm actionate de etriere monobloc cu 4 pistoane, in timp ce pe spate beneficiaza de un singur disc tip petala de 250mm actionat de un etrier cu un piston. De asemenea, modelul este prevazut cu un bord multi-functional, forma si designul bordului completand astfel imaginea unei motociclete sport. In componenta acestuia se mai regaseste si sistemul cu functie de indicare pentru condus econom. Motocicleta va fi disponibila in curand si in magazinele noastre, pentru mai multe informatii si detalii puteti accesa MOTOCICLETE KAWASAKI.  


Etichete



Review-uri recente


09.09.2019

Kawasaki Ninja ZX-6R ABS 2020

Pentru sezonul 2020, inginerii Kawasaki au imbunatatit motocicleta Ninja de 600cc. Cu ADN sportiv pr ...


12.08.2019

Parteneri sport-tourer din gama Kawasaki 2020

Va prezentam una din cele mai performante motociclete sport tourer ale sezonului 2020 Kawasaki - ZZR ...


06.08.2019

Kawasaki KLX300R revine pe piata

Motocicleta Kawasaki KLX300R revine pe piata in sezonul 2020, spre incantarea amatorilor de aventuri ...