Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki W800 '23

Referinta: EJ800EPFNN

Alege culoare:

8.950 €
(+TVA)
53.722 RON
(TVA inclus)
Eligibil Rabla la pretul 7.521 € (+TVA)
Echivalam orice pret!   Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene   Solicitare cerere de fonduri Europene

Calculator rate online

de la RON lei/luna( luni ).

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.


Descriere

Un model ce evoca frumusetea motocicleterelor din trecut, pe vremea cand ingineria si tehnologia inca nu erau atat de strans legate, Kawasaki W800 ofera o experienta de pilotare placuta si relaxanta. Motorul iconic Vertical Twin de 773cc cu 48cp ofera eficienta atat la rulaj cat si la consum. Desi motorul este proiectat sa ofere performanta mid-range, pulsul puternic al motorului va va reaminti mereu ca pilotati un V-Twin. Proiectat dupa reteta clasica a anilor trecuti, W800 nu impresioneaza prin multitudinea sistemelor electrice regasite pe alte modele ci prin ingineria sa de top si design-ul atat practic cat si atractiv ce va va asigura confortul pe orice tip de traseu. Suspensii imbunatatite, frane puternice, rezervor de benzina sculptat voluptuos, sa joasa lunga si confortabila, instrumentatia clasica cu 2 ceaasuri si farul frontal rotund sunt atuurile principale ale acestei motociclete Kawasaki. Dedicata atat nostalgicilor cat si celor contemporani cu o atractie pentru retro - vintage, W800 este o motocicleta Kawasaki clasica ce se reinventeaza pentru a demonstra inca odata ca trecutul si prezentul pot coexista sub acelasi cadru.

Caracteristici standard:

  • Motor: Vertical Twin, 4 timpi, 8 valve, SOHC, 773cc,
  • Putere: 48 cp 
  • Capacitate: 773 cc
  • Cutie de viteze: 5 trepte
  • Rezervor: 15 l
  • Suspensie fata: furca telescopica
  • Suspensie spate: cu amortizoare duble, arc preincarcat ajustabil 
  • Frana fata: pe disc, etrier cu 2 pistoane
  • Frana spate: pe disc, etrier cu 2 pistoane
  • Lungime:2190 mm
  • Inaltime: 1075 mm
  • Latime:790 mm
  • Greutate: 221 kg 
  •   LED

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

ONEY

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.
Test RideContact