2024 Kawasaki Eliminator 500
Liniei Urban Cruiser din care face parte Kawasaki Vulcan S i se alatura doua noi motociclete: Eliminator 500 si varianta acestuia in Editie Speciala!
Gama de motociclete Urban Cruiser a producatorului japonez s-a extins cu doua aditii la fel de tentante precum deja bine cunoscutul model Kawasaki Vulcan S. Noua motocicleta Eliminator 500 si versiunea SE promit sa livreze o experienta urban cruising fara compromisuri si ii incanta pe fanii motoarelor naked prin designul curat.
Kawasaki Eliminator 500 „scutura” conventiile prin silueta zvelta si joasa, cu sa confortabila si joasa si ofera o manevrabilitate usoara. Este cel mai accesibil cruiser de la Kawasaki si permite o pozitie de riding naturala, acomodand o larga tipologie de rideri. Eliminator inspira incredere din primul moment. Greutatea redusa si centralizarea buna a masei faciliteaza ridicarea vehiculului de pe suportul lateral si contribuie la o manevrabilitate ridicata la viteze mici. Caracterul accesibil, prietenos cu pilotul al acestei motociclete Kawasaki o transforma in partenerul ideal pentru pilotare zilnica. In plus, ofera performanta activa derivata de la motorul bazat pe Ninja si cadrul trellis usor.
Reinterpretarii moderne a stilului lung si jos al modelului original Eliminator i se adauga avantajul versatilitatii. Liniile orizontale care curg dinspre fata spre spate, saua joasa si ghidonul plat, jos indica potentialul de pilotare activa al lui Kawasaki Eliminator 500. La 735 mm inaltime, saua lui Eliminator este cea mai joasa daca ne gandim la modelele on-road 250-500cc de la Kawasaki. Sunt disponibile optional sei mai joase sau mai inalte. Pasagerul beneficiaza de un scaun confortabil si maner ergonomic (accesoriu).
Stopul cu LED evoca stilului modelului Eliminator initial, iar designul coditei este original: subtire, cu linia inferioara taiata oblica inclinata brusc in sus, contribuie la imaginea de performanta activa.
O alta caracteristica consta in dotarea cu amortizoare spate care contribuie la confort si manevrabilitate. In pofida caroseriei impunatoare si datorita eforturilor depuse pentru a mentine greutatea redusa, sasiul este usor si favorizeaza diminuarea stresului in timpul pilotarii.
Inspirata de inalta performanta a cadrului trellis al lui Ninja 400, constructia din otel de inalta rezistenta permite o inaltime joasa a seii lui Eliminator 500, in timp ce pastreaza potentialul de performanta activa al fratelui sau mai sportiv.
Motorul cu 2 cilindri in paralel al lui Kawasaki Eliminator este bazat pe Ninja si ofera cuplu puternic la turatii joase, beneficiind in mare masura de controlul si manevrabilitatea la viteza redusa. La viteze de autostrada, puterea si raspuns liniar evoca descendenta Ninja.
Pozitia de pilotare ridicata, relaxata este augmentata de manerele localizate unde bratele ajung in mod natural, iar scaritele pentru picioare sunt amplasate astfel incat picioarele riderului sa nu fie inghesuite. Geometria sasiului a fost atent gandita pentru a obtine o manevrabilitate usoara, naturala.
Instrumentar complet digital cu tahometru. Instrumentarul LCD digital rotund si compact ofera un aer modern. Este usor de citit si include un indicator al treptei. Conectatea la smartphone le permite riderilor sa acceseze functii diverse pentru o experienta imbunatatita.
Jantele 18”/16” inch pe fata si pe spate sunt combinate cu un ampatament lung. Designul lung si jos cu proportii elegante este creat de rezervorul vertical subtire si liniile orizontale de la evacuare pana la codita. Designul corpului impresionant de clasa mijlocie sugereaza echilibrul intre performanta activa si calm.
Pentru personalizarea lui Kawasaki Eliminator 500 sunt disponibile mai multe accesorii moto: suport de rezervor, protectie pentru radiator, priza USB-C, sa pentru pilot cu design SE, portbagaj, maner pentru pasager, sei Ergo-fit, husa moto, covoras, stand premium.
Tehnologii:
- conectivitate Smartphone
- ambreiaj Assist & Slipper
- sistem Ergo-Fit
- ABS.
Alte caracteristici:
- pornire electrica
- emisii CO2: 89 g/km
- consum: 3.8 l/100 km
- cutie cu 6 viteze, marsarier
- rezervor 13 litri
- garda la sol 150 mm
- suspensie fata cu furca telescopica Ø 41, cursa 120 mm
- suspensie spate cu doua amortizoare, cursa 90 mm
- frana fata pe disc 310mm, etrier cu doua pistoane
- frana spate pe disc 240mm, etrier cu doua pistoane.
Te-ar putea interesa si:
Ninja 7 Hybrid este prima motocicleta hybrid puternica din lume care ofera riderului mai multe experiente noi: un pachet midsize cu acceleratia instanta a unui model supersport clasa 1000cc (cu e-boost), economie de combustibil similara modelelor cla...
Citeste mai mult