2024 Kawasaki Ninja 500

2024 Kawasaki Ninja 500

12 March 2024

Ninja 500 este un sportbike nou in familia Kawasaki, care va atrage imediat atentia atunci cand il pilotati pe strazile aglomerate datorita styling-ului agresiv in stilul consacrat de Ninja. Tonul il da motorul in 2 cilindri 451cc capabil sa ofere performanta legendara.

 

Beneficiati de acceleratie rapida in gama medie si joasa de turatii. La pornirea acceleratiei, va bucurati de suficienta putere in gama inalta de turatii pentru a atinge viteze mai mari cu usurinta. Cu un output echilibrat de putere si o acceleratie puternica in intreaga gama de turatii, combinatia motorului cu sasiul usor transforma aceasta motocicleta Kawasaki intr-un partener potrivit pentru o larga varietate de situatii de riding, inclusiv pentru naveta de zi cu zi. 

 


Usurinta folosirii este cheia succesului, sasiul compact al lui Kawasaki Ninja 500 fiind conceput sa fie pe cat de prietenos cu utilizatorul posibil. Manevrabilitatea este previzibila datorita sasiului de greutate redusa si centralizarii masei, astfel incat inspira incredere unei tipologii variate de rideri. Manevrabilitatea facila va este de folos si atunci cand doriti sa parcati. 


Indiferent de unghiul din care veti privi, este clar ca Ninja 500 apartine seriei Ninja: partea frontala se distinge instant, iar liniile curgatoare si subtiri contribuie la look-ul inspirat de curse. Forma caroseriei transmite un sentiment de unitate cu riderul, facandu-l sa se simta una cu motocicleta. 


Inaltimea seii este de 785 mm, iar designul subtire al seii si al partii din spate a motorului ofera o linie neobstructionata pentru ca picioarele sa atinga solul. Forma plata a seii ofera o captuseala plata pe portiunea frontala fara sacrificiul confortului atunci cand atingeti solul, fapt ce confera un plus de incredere. 

 

 

Pozitie de riding relaxata, sportiva. Triunghiul relaxat cu riderul este potrivit pentru o varietate de situatii de pilotare si permite acomodarea unor piloti de talii diferite. In comparatie cu unele modele (la care pozitia de riding extrema compromite confortul), pozitia ridicata a manerului si pozitia scaritei usor in fata ii permit riderului sa controleze motocicleta si asigura, in acelasi timp, confort. 


Ninja 500 dispune de un cadru trellis similar ca design lui Ninja H2. Analiza de rigiditate dinamica avansata a Kawasaki a fost utilizata pentru a asigura rigiditate optima cu o greutate usoara. Motorul este utilizat ca membru stresat. Designul cadrului contribuie semnificativ la masa redusa a vehiculului. 

 

 

Sasiul are ampatament scurt in stil supersport/design cu brat oscilant lung, la care se adauga o setare optimizata pentru trail care livreaza manevrabilitatea naturala, usoara. Greutatea redusa a motocicletei contribuie, de asemenea, la manevrabilitatea usoara si faciliteaza manevrarea in timpul parcarii. 


Instrumentar cu conectivitate smartphone. Atat instrumentarul complet LCD de pe modelele standard, cat si displayul TFT de pe modelele SE ofera conectivitate smartphone, permitand riderilor sa se conecteze la vehiculul lor pentru a beneficia de notificatii si diverse caracteristici. 

 


„Fata” lui Ninja 500 se evidentiaza prin cele doua faruri frontale noi sub care se afla doua spoilere care completeaza look-ul indraznet. 


Din fata in spate, caroseria cu design curgator si stratificat a lui Ninja 500 creeaza o impresie fresh, in timp ce elementele sporty confera un aspect inspirat de curse cu care posesorii se vor mandri. 

Masurand Ø 310 mm (aceeasi marime de disc utilizata pe Ninja ZX-14R), discul semiflotant pe fata al lui Ninja 500 ofera putere de stopare sigura. Modelele ABS ofera un plus de siguranta. 

 


Specificatii tehnice: 

  • motor parallel twin, 451 cc, 4 timpi, racit cu lichid, DOHC, 8 valve, 44.8 HP
  • pornire electrica 
  • ambreiaj Assist & Slipper 
  • cutie cu 6 viteze, marsarier
  • ABS
  • frana fata 1 disc semiflotant Ø 310 mm, etrier cu doua pistoane
  • frana spate 1 disc Ø 220 mm, etrier cu doua pistoane 
  • suspensie fata furca telescopica Ø 41 mm
  • suspensie spate Bottom-link Uni-Trak, amortizor pe gaz, preincarcare ajustabila 
  • sistem Ergo Fit 
  • ampatament 1375 mm 
  • sa 785 mm 
  • rezervor 14 l
  • instrumentar LCD (pentru modelul standard)
  • conectivitate smartphone
  • indicator de riding economic. 

Te-ar putea interesa si:

2024 Kawasaki Z7 Hybrid 

Dotata cu o unitate de putere unica ce combina un motor pe combustie interna 451 cc si un motor compact de tractiune, prima motocicleta-hibrid din lume ofera riderilor o experienta noua de riding: un pachet mid-size cu acceleratia instanta a unui mod...

Citeste mai mult