Review 2018 Kawasaki Ninja H2R

Review 2018 Kawasaki Ninja H2R

8 February 2018

Legenda Ninja continua! Motocicleta hypersport Kawasaki Ninja H2 R intruchipeaza o adevarata minune a ingineriei la nivel inalt, posibila printr-o solida contributie a multiplelor divizii Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI) la aprovizionarea unei expertize tehnologice minutioase. Rod al acestei colaborari fara precedent, sistemul de componente premium si dotarile electronice de ultima generatie inspirate din universul World Superbike definesc o motocicleta demna de legendarul nume H2. Modelul Kawasaki Ninja H2 a fost proiectat pentru a fi cea mai performanta motocicleta de strada, construita pe baza tehnologiilor de ultima ora, cu dezvoltare cooperativa din partea diviziilor de motociclete, aerospatiale si de turbine ale Kawasaki. Ninja H2 a fost conceput pentru a oferi performante pe autostrada si este prevazuta cu iluminare completa si oglinzi, anvelope aprobate DOT, toba de esapament legala pe strada si design frontal si lateral specific Ninja H2. Motocicleta Ninja H2R este un model exclusiv pentru circuitele de curse, ea nefiind destinata spre a fi folosita pe drumuri si autostrazi publice. Piesele proiectate special pentru Ninja H2R nu pot fi achizitionate in lipsa unei dovezi a proprietatii asupra acestui model (inregistrare produs, confirmare VIN etc.). Nivelul de zgomot produs de H2R Ninja atinge 120 dB / A, urmand instructiunile din AutoCycle Union (ACU). Proprietarului ii revine responsabilitatea de a confirma ca reglementarile privind nivelul sonor sunt respectate. Modificarile la sistemul de evacuare pot afecta performanta si nivelul de zgomot.

 

 

Utilizare, Intreținere si Garantie

Cum este un model de circuit inchis, in cazul motocicletei Kawasaki Ninja H2R se impune respectarea procedurilor specifice in timpul rularii si intretinerii.

Anvelope – anvelopele standard pentru acest model au fost concepute exclusiv in scopul utilizarii pe un circuit de curse. Aceste cauciucuri speciale nu sunt potrivite pentru alte conditii. Sistemele controlate de calculator, inclusiv KIBS, KTRC, KCMF, KLCM, Kawasaki Engine Brake Control (Controlul franei motorului) si KQS se afla in stransa legatura cu anvelopele standard montate. De aceea, utilizarea altor anvelope decat cele standard ar putea afecta performantele acestor sisteme.

Anvelope standard: • Fata: Bridgestone, Racing Battlax V01F Soft

• Spate: Bridgestone, Racing Battlax V01R Medium

Cand depozitati motocicleta H2R Ninja, serviti-va de suporturi fata si spate pentru a mentine ambele anvelope la sol si pentru a impiedica deformarea lor si impactul negativ asupra performantei. Puterea fara precedent a motocicletei Ninja H2 ™ R supercharged este posibila numai datorita unui sistem de componente de inalta calitate.

• ales pentru performantele inalte de rpm, compresorul centrifugal este incredibil de eficient la comprimarea aerului (la o presiune atmosferica de pana la 2,4x), reducand la minim caldura Ca urmare a eficientei compresorului din dotare, nu a fost necesar un intercooler mare si greu pentru racirea aerului comprimat

Compresorul a fost proiectat pentru a se potrivi cu motorul, favorizand o functionare cu randament ridicat pentru o gama mai larga de conditii care nu au putut fi furnizate de compresoarele tipice. Forma complexa a rotorului este prelucrata 3D din aluminiu forjat pentru o inalta precizie si longevitate. Rotorul se roteste la viteza de 9,2x a arborelui cotit, atingand viteze de aproape 130.000 rpm si pompand o capacitate de peste 200 de litri de aer pe secunda in motor Proiectata cu ajutorul tehnologiei de la compania aerospatiala KHI, planetara este incredibil de compacta si eficienta in transferul de putere. Camera de ardere de mare precizie este completata de o coroana de pistoane plate, inspirata de tehnologia firmei KHI Gas Turbine & Machinery Company, avand rol in prevenirea detonarii.

Alte specificatii:

- motor cu injecție de 998cc 305cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC, echipat cu Supercharger - suspensie pe față cu furcă inversă de 43mm, amortizor reglabil - suspensie pe spate New Uni-Trak, amortizor pe gaz Öhlins TTX36 reglabil - frână pe față cu 2 discuri Brembo de 330mm semi-flotante, etriere Brembo M50 monobloc cu 4 pistoane - frână pe spate cu 1 disc de 250mm, etrier Brembo cu 2 pistoane - transmisie specială de curse, tip Dog-Ring - 6 trepte de viteză - cadru Trellis din oțel cu design avansat - basculă pe o singură parte, o premieră în industrie - amortizor electronic de direcție Öhlins - admisii de aer speciale duble de tip Ram Air în partea din față - sistem de eșapament din titan - sistem de schimbare rapidă a vitezelor KQS (Kawasaki Quick Shifter) - sistem de asistență la viraje KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) - ambreiaj hidraulic Assist & Slipper Clutch - sistem control tracțiune KTRC - sistem asistență la demarare KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) - sistem ABS K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-Braking Technology) - sistem de frână motor KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) - lumini LED (cu excepția celor pentru plăcuța de inmatriculare) - sistem ERGO-FIT - sistem de măsuratori inerțiale Bosch IMU - sistem unic de racire și lubrifiere pentru motor, supercharger si transmisie - cap de cilindru cu design special pentru a suporta output-ul exploziv al motorului - jante din aluminiu cu design special pentru seria H2 - clapete de accelerație controlate electronic - vopsea Silver-Mirror pentru aspect reflectorizant - instrumentație de bord cu afișaj digital, complet cu indicator unghi de înclinare - simbolul Kawasaki River Mark, rezervat pentru modele de importanță istorică - indicator de rulare economica.

 

Te-ar putea interesa si:

2024 Kawasaki Ninja 500

Ninja 500 este un sportbike nou in familia Kawasaki, care va atrage imediat atentia atunci cand il pilotati pe strazile aglomerate datorita styling-ului agresiv in stilul consacrat de Ninja. Tonul il da motorul in 2 cilindri 451cc capabil sa ofere pe...

Citeste mai mult