2015 Kawasaki KX250F

02.07.2014

Cei de la Kawasaki au lansat noul model 2015,KX250F si sustin ca beneficiaza de noi modificari care ii imbunatatesc performantele,inlaturand o parte din problemele care erau prezente la modelul anterior.

Motorul de 249cc primeste un piston nou Bridged Box imprumutat direct de la fabrica de motociclete de curse,aducandu-i un aport excelent de rezistenta crescuta.
Kawasaki 2015 KX250F dispune de trei harti ale motorului(Standard,Hard si Soft) prin mufa de cuplare DFI,iar ECU este de asemenea,complet programabil.
Sistemul ECU are un nou rotor magneto cu o inertie mai mare pentru a se potrivi cu performantele crescute de accelerare.Rotorul standard cantareste acum 9.5 kg/cm,un pic mai greu fata de modelul anterior care avea doar 9 kg/cm.
Modelul 2015 KX250F,impartaseste acelasi subcadru usor si axe ca fratele sau mai mare,modelul 450.Cu toate acestea,nu exista o schimbare radicala de greutate,modelul 2015 KX250F fiind aproape identic cu versiunea anterioara cantarind 106 kg fata de 105 kg.
 
Cititi mai mult pe ATVROM

Te-ar putea interesa si:

Kawasaki Webike Trickstar incepe in forta sezonul 2025 FIM EWC – podium la Le Mans dupa o cursa dramatica!

Weekendul de Paste a adus spectacol total pe legendarul circuit Bugatti, odata cu startul sezonului 2025 din Campionatul Mondial de Anduranta (FIM EWC). Editia cu numarul 48 a cursei de 24 de ore de la Le Mans a testat la maximum atat pilotii, cat si...

Citeste mai mult