Pregateste cumva Kawasaki un model (sau mai multe) de cruiser musculos si agresiv in genul Ducati Diavel?
Exista pe langa birourile autoritatilor de brevetare si inregistrare cate o “sursa” care periodic transmite informatii despre modele noi care provin, in general, de la producatorii majori de motociclete si care dau materiale de rumegat presei de specialitate. Una dintre aceste surse tocmai a interceptat un viitor model cruiser musculos Kawasaki, a carui asemanare cu Ducati Diavel nu poate fi ignorata.
Mai jos am pus si o imagine cu modelul italienilor, in vederea comparatiilor, mai ales ca brevetul se refera la un carenaj premiu pentru motociclete. Ce atrage din prima atentia ar fi faptul ca sub acest carenaj bogat se afla o multime de spatiu, ceea ce ne duce la concluzia ca e foarte plauzibil ca viitoare modele Kawasaki, in special cruisere, sa se foloseasca de acest carenaj.
Cu siguranta se refera la modele cruiser, insa se remarca faptul ca noul carenaj este destul de diferit fata de ce se gaseste acum in gama Vulcan (S, 900, 1700), Din descrierile care insotesc schitele si din restul documentatiei nu reiese care ar fi dimensiunea motorului, asa ca ar putea fi o reinterpretare a caroseriei acestor modele, asa cum foarte bine, ar putea fi vorba de viitoare modele cu totul noi.
Noul design apare a fi cu mult mai agresiv in partea din fata, cu rezervorul de combustibil situat mult mai sus decat pe orice motocicleta din gama curenta. Motorul pare mai “cocosat” spre fata intr-un cadru care arata mai scurt, dar si mai agresiv decat ce gasim pe actualele modele.
Pozitia de echitatie este mai inalta decat ar fi pe actualele Vulcan si motocicleta are un cockpit cu carenaj mai deschis, cu tot cu parbrizul ajustabil manual. Acest carenaj al cockpit-ului se alungeste in jurul “umerilor” si incadreaza bordul cu instrumente.
Noile modele, oricare ar fi acelea, unele actuale cu un nou carenaj sau unele cu totul noi, vor avea doua faruri care vor sta pe fiecare parte a unei placi centrale ascutite apartinand de caroserie. Iar in timp ce analizam aceste faruri si intreg front-end-ul, a aparut si revelatia: carenajul fata seamana foarte mult cu cel al modelului ZX-10R, insa intr-o forma mai relaxata decat in cazul fratelui sportbike. Asteptam sa vedem si modelele in realitate, caci de la Kawasaki vin in general lucruri surprinzatoare si foarte placute.
Te-ar putea interesa si:

Afisand filosofia unica de design Sugomi a celor de la Kawasaki pentru a fi vazut de toata lumea, cel mai mic membru din familia Z se impune in segmentul din care face parte si face o declaratie puternica de Naked Bike. Sasiul de tip trellis expus se...
Citeste mai mult